onsdag 18 augusti 2010

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/frankrike-utvisar-romer_5156003.svd

Nu kommer förstås alla förståsigpåare att tycka att det är hemskt att sånt här får förekomma år 2010 och jämföra med nazismen.
Men jag förstår fransmännen. Jag har bott två år i ett land där jag sett effekterna av att romerna tycker sig stå ovanför (eller kanske mer utanför) lagen. Hur de tycker att deras barn inte behöver gå i skolan. Hur de tycker att de får förstöra allmän egendom som de fått sig tilldelad för att ha någonstans att bo. De tycker det är helt ok att bara få och ta och aldrig ge någonting tillbaka.

Och om inte romerna behöver följa lagar så behöver väl inte heller fransmännen följa EU-direktiven om fri rörlighet?

Vänta bara tills de inser att deras himmelrike på jorden är Sverige. Här skulle de kunna dupera med den politiskt korrekta befolkningen (speciellt media) hur de vill...

måndag 28 juni 2010

Jäkla oljud

Jag pallar inte ens se en hel VM-match! Det förbannade vuvuzelaoljudet är ju som att sitta med våldsam tinnitus i 90 minuter... Jävla ofog!

söndag 27 juni 2010

Första nånsin

Äntligen en match som man klarar av att följa; England-Tyskland.
Tyvärr är jag rädd att tyskarna vinner.