LouZuhr blogg
söndag 27 juni 2010
Första nånsin
Äntligen en match som man klarar av att följa; England-Tyskland.
Tyvärr är jag rädd att tyskarna vinner.
1 kommentar:
LouZuhr
27 juni 2010 kl. 07:50
Nu får de hjälp av skitdomarna också! Hur blind får en linjedomare vara?
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Nu får de hjälp av skitdomarna också! Hur blind får en linjedomare vara?
SvaraRadera