söndag 27 juni 2010

Första nånsin

Äntligen en match som man klarar av att följa; England-Tyskland.
Tyvärr är jag rädd att tyskarna vinner.

1 kommentar:

  1. Nu får de hjälp av skitdomarna också! Hur blind får en linjedomare vara?

    SvaraRadera