måndag 28 juni 2010

Jäkla oljud

Jag pallar inte ens se en hel VM-match! Det förbannade vuvuzelaoljudet är ju som att sitta med våldsam tinnitus i 90 minuter... Jävla ofog!

söndag 27 juni 2010

Första nånsin

Äntligen en match som man klarar av att följa; England-Tyskland.
Tyvärr är jag rädd att tyskarna vinner.