LouZuhr blogg
måndag 28 juni 2010
Jäkla oljud
Jag pallar inte ens se en hel VM-match! Det förbannade vuvuzelaoljudet är ju som att sitta med våldsam tinnitus i 90 minuter... Jävla ofog!
söndag 27 juni 2010
Första nånsin
Äntligen en match som man klarar av att följa; England-Tyskland.
Tyvärr är jag rädd att tyskarna vinner.
Senare inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)