måndag 28 juni 2010

Jäkla oljud

Jag pallar inte ens se en hel VM-match! Det förbannade vuvuzelaoljudet är ju som att sitta med våldsam tinnitus i 90 minuter... Jävla ofog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar