LouZuhr blogg
måndag 28 juni 2010
Jäkla oljud
Jag pallar inte ens se en hel VM-match! Det förbannade vuvuzelaoljudet är ju som att sitta med våldsam tinnitus i 90 minuter... Jävla ofog!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar